top of page

Stærk visuel identitet åbner døren til nye kunder

BSM Reklame udviklet Convias grafiske identitet med fokus på at kombinere professionalitet, seriøsitet og grundighed med en snert af friskhed og fornyelse i en meget traditionsbunden branche.
Henrik ville gerne skille sig lidt ud. En af de vigtigste punkter var at han ikke ville ligne alle andre ingeniørvirksomheder. Så den nye visuelle identitet er frisk og nytænkende med den orange farve, mens den grå sikrer en professionalisme og seriøsitet i udtrykket. 

Convia er specialiseret inden for energirådgivning i nybyggeri og renovering af eksisterende bygninger. 
De sælger deres viden og store know how på området til bygherrer, entreprenører og arkitekter, der har brug for specialiseret rådgivning.
Den visuelle identitet og Convias hjemmeside, logo og visitkort skal derfor tydeligt signalere, at de leverer seriøs og kompetent rådgivning inden for et område, der er i konstant udvikling og bevægelse. 

Det visu­elle udtryk betyder meget mere for en virksomhed, end hvad vi lige umildbart tror. Med den grafiske linje, der danner fundamentet for convias nye hjemmeside, logo og visitkort, skabte vi et resultat, der til fulde lever op til Henriks forventninger.”

Som CMS system er valget igen faldet på Umbracco - som vi anser som det mest stabile og brugervenlige system. Implementering af designet er varetaget af Kristian Kaadner fra emino.dk

 

Henrik Hougaard - Indehaver af convia
"Vi er stolte over vores nye hjemmeside, logo og visit­kort. BSM Reklame har i den grad ramt vores ønsker og behov til et fornuftigt prisniveau.”

SYNLIGHED for din virksomhed | BSM Reklame

bottom of page