Audi quattro i forklædning
Er du blevet set i dag?
At tiltrække kunder kræver synlighed i markedet og med en strategisk tilgang kan vi løfte synligheden til et højere niveau.
Audi Fredericia henvendte sig til os med ønsket om en øget synlighed hos et specifikt kundesegment, jægerne. Projektet fik navnet Hunting Experience og Audi ønskede, at fokus skulle rettes mod Quattro-modellerne.
Du kan være synlig på mange måder, men billeder opfatter du hurtigt, når du er i fart. Budskabet skal ud, hvor kunderne er, og i dette tilfælde er det så jagtfællesskaber.
For at kombinere eksponering og det fysiske produkt, besluttede vi at montere folie på to udvalgte biler,
som simpelthen skulle transformeres til temabiler. Hvorfor ikke lade budskabet flytte sig til de steder, hvor kunderne aktuelt er?
Det krævede forarbejde at finde det helt rigtige udtryk, men vi blev hurtigt inspirerede. Vores kreative tankegang og evnen til at skabe gennemslagskraft, forenede sig hurtigt til et resultat, vi tillader os at være rigtig stolte af; to unikke temabiler.
Til den ene Audi Quattro har vi designet en camouflagefolie helt fra bunden, og folien dominerer hele bilen.
Camouflagen har fået tilført dyb signal orange på udvalgte flader, bl.a. sidespejlene, som også har Audis fire ringe præget i folien. Selv de store sorte alufælge har fået folieindpakkede kapsler - det hele ligger i detaljen.
Den anden bil har fået monteret en børstet folie, som fremhæver de markante linjer. Vi har hentet inspiration fra designs på jagtgeværer og printet detaljerede ornamenter på sølvfolie.
Sølvfolien er monteret på spejle, spoiler, bagklap og som en lille brydning på siden.
Folie med trælook har vi brugt som bindeled mellem bilens for- og bagende.
På hjelmen har vi anvendt et dobbeltlag folie på logo og bogstaver for at opnå et præget look.
De to frække drenge i klassen skaber nu synlighed på de danske veje, på jagtmesser, udstillinger og andre jagtfællesskaber.
Audi er begejstrede og vi er stolte.
Vi slutter af med det indledende spørgsmål, er du blevet set i dag?